Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0014591E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2014-08-28 18:392014-10-01 16:48
BildirenEreyon 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0014591: Aynı fatura seri numarasına sahip fatura sistemde zaten kayıtlı.
SoruTedarikçi firmam 11.04.2014 tarihinde TEK2014000000200 nolu faturanız gönderildiğinde karşı firma “HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:1195 (Aynı fatura seri numarasına sahip fatura sistemde zaten kayıtlı.))” hatası dönmüştür. Firma ile görüşerek bu faturayı aldıklarına dair başarılı yanıtı dönmelerini isteyebilir misiniz? Biz bu faturayı kabul ettik onayladık ve sistemimize işledik. Gerekli düzeltmenin GİB tarafından mı yapılacak.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0024409)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-29 08:44
güncelleme tarihi: 2014-10-01 16:48

Merhaba,

Bu hatanın durum kodu 1230, açıklaması ise "HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:1195 (Aynı fatura seri numarasına sahip fatura sistemde zaten kayıtlı.))"dır.

Bu hata alıcı tarafından verilmemedi gerektiği halde verilmiş. Aynı numaraya sahip faturalar farklı kullanıcılar tarafından verilebilir, bunda sorun yoktur. Ancak faturanın tekilliği "fatura numarası+gönderici vkn" ile ve ETTN numarasıyla kontrol edilir. Buradaki sorun, bu zarfa bir kere hata verildikten sonra bu zarfın durumu değişmemektedir. 1230 durum kodunda yapmanız gerekenler 2614 numaralı sorunun cevabında yer almaktadır. Alıcının sizin tarafınızdan 3024 numaralı sorunun cevabına göre uyarılması gerekmektedir.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker