(0024409)
|
2014-08-29 08:44
(güncelleme tarihi: 2014-10-01 16:48) |
|
Merhaba,
Bu hatanın durum kodu 1230, açıklaması ise "HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:1195 (Aynı fatura seri numarasına sahip fatura sistemde zaten kayıtlı.))"dır.
Bu hata alıcı tarafından verilmemedi gerektiği halde verilmiş. Aynı numaraya sahip faturalar farklı kullanıcılar tarafından verilebilir, bunda sorun yoktur. Ancak faturanın tekilliği "fatura numarası+gönderici vkn" ile ve ETTN numarasıyla kontrol edilir. Buradaki sorun, bu zarfa bir kere hata verildikten sonra bu zarfın durumu değişmemektedir. 1230 durum kodunda yapmanız gerekenler 2614 numaralı sorunun cevabında yer almaktadır. Alıcının sizin tarafınızdan 3024 numaralı sorunun cevabına göre uyarılması gerekmektedir.
İyi günler.
|
|