Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0014446E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-08-25 10:452014-09-09 09:23
Bildirenhturkmen 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0014446: TEMEL FATUYA UYGULAMA YANITI
SoruGöndermiş olduğumuz temel faturaya alıcı firma uygulama yanıtı dönmektedir.
Bu zarflar benim sistemimde hatalı görünmektedir.
Bu konuda ne yapabiliriz ?


gelmiş olan uygulama yanıtı :7409eee9-04e0-40bc-9ba9-e54d26d7a8e6

göndermiş olduğum fatura id BKN2014000000695

faturayı gönderirken kulanmış olduğum zarf 86e9dd26-be60-4924-9dae-f05ae9a74c79
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0024101)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-25 12:24

Merhaba,

Sisteminiz bu yanıt zarfına hata vermiş ve 7409eee9-04e0-40bc-9ba9-e54d26d7a8e6 numaralı zarfın durumu şu olmuştur: 1230 HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(2005:Gelen Uygulama yanıtına referans fatura Sistemde Bulunamadı! Referans Fatura UUID:7BBE6154-76C7-43FE-9C3C-C89F3552C2F9)

2 seçeneğiniz bulunmaktadır:
1. Temel faturaya dönülen uygulama yanıtlarını önemsemeyebilir ve ekranınızda bunları göstermeyebilirsiniz.
2. Temel faturaya dönülen uygulama yanıtlarına şu anki gibi sistem yanıtı ile dönüş yapabilir ve ekranınızda bunları göstermeyebilirsiniz. Bu şekilde uygulama yanıtına sistem yanıtı dönerken "Gelen Uygulama yanıtına referans fatura Sistemde Bulunamadı! Referans Fatura UUID:7BBE6154-76C7-43FE-9C3C-C89F3552C2F9" yerine şu şekilde bir metin yazmanız daha uygun olacaktır: "Temel faturaya verilen uygulama yanıtı sistemimiz tarafından kabul edilmemektedir."

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker