Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-11-24 08:11 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0001234 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2013-12-28 09:34 | 2014-01-07 14:24 | |||
Bildiren | ihsan ozel | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0001234: Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi. | |||||||
Soru | Selamlar; "Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi." Faturayı gönderdikten sonra bu ileti geldi, ne yapmamız gerekir? | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | 8A8C9E60-5DCC-45DF-8B56-4419ED68F6A9-FATİH TEKSTİL-ALICIYA İLETİLEMEDİ.zip [^] (33,359 Bayt) 2013-12-30 12:40 | |||||||
Cevap | |
(0001638) zzTUGBA KASIKCI 2014-01-01 04:37 güncelleme tarihi: 2014-01-01 18:07 |
Şu bilgilere cevap verir misiniz? 1- Hata ayrıntısında ne yazmaktadır? 2- Göndericinin kullandığı yöntem nedir? (Portal, Entegrasyon, Özel entegrasyon) 3- Alıcının kullandığı yöntem nedir? (Portal, Entegrasyon, Özel entegrasyon) |
(0001784) ihsan ozel 2014-01-02 15:10 güncelleme tarihi: 2014-01-03 23:42 |
1- Gönderilen faturanın durum sütununda belirttiğimiz gibi "Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi." yazmaktadır. 2- Gönderici e-fatura portalını kullanmaktadır. 3- Alıcı özel entegrasyon kullanmaktadır. |
(0002194) Gelir İdaresi Başkanlığı 2014-01-06 15:50 güncelleme tarihi: 2014-01-07 14:24 |
Merhabalar, Karşı tarafa herhangi bir sebeple başarıyla ulaşmayan faturalar geçersizdir. Hatalı faturadaki hatayı giderdikten sonra faturayı yeniden gönderiniz. İyi çalışmalar. |