Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001234E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2013-12-28 09:342014-01-07 14:24
Bildirenihsan ozel 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001234: Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi.
SoruSelamlar;

"Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi."

Faturayı gönderdikten sonra bu ileti geldi, ne yapmamız gerekir?
 
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalarzip file icon 8A8C9E60-5DCC-45DF-8B56-4419ED68F6A9-FATİH TEKSTİL-ALICIYA İLETİLEMEDİ.zip [^] (33,359 Bayt) 2013-12-30 12:40

- İlişkiler

-  Cevap
(0001638)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-01 04:37
güncelleme tarihi: 2014-01-01 18:07

Şu bilgilere cevap verir misiniz?
1- Hata ayrıntısında ne yazmaktadır?
2- Göndericinin kullandığı yöntem nedir? (Portal, Entegrasyon, Özel entegrasyon)
3- Alıcının kullandığı yöntem nedir? (Portal, Entegrasyon, Özel entegrasyon)

(0001784)
ihsan ozel
2014-01-02 15:10
güncelleme tarihi: 2014-01-03 23:42

1- Gönderilen faturanın durum sütununda belirttiğimiz gibi "Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmedi." yazmaktadır.
2- Gönderici e-fatura portalını kullanmaktadır.
3- Alıcı özel entegrasyon kullanmaktadır.

(0002194)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-01-06 15:50
güncelleme tarihi: 2014-01-07 14:24

Merhabalar,

Karşı tarafa herhangi bir sebeple başarıyla ulaşmayan faturalar geçersizdir. Hatalı faturadaki hatayı giderdikten sonra faturayı yeniden gönderiniz.

İyi çalışmalar.



Powered by Mantis Bugtracker