Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0010120E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-05-06 09:022014-05-06 09:13
BildirenONGAN 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0010120: E Fatura- Hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek.
SoruE faturayı karşı tarafa gönderdik den sonra Hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek. Uyarısı aldık karşı tarafa sorduk faturanın sistemlerine düşmediği yönünde bilgisi alındıktan sonra aynı hata ile karşılaşan kullanıcalara verilen cevap doğrultusunda (yeni fatura oluşturulması yönünde) karşı tarafa aynı faturayı tekrar düzenledik 16.04.2014 tarihinde, karşı taraf dün dönüş yaptı ve hata veren faturanın sistemlerine düştüğünü bildirdi, bu durumda 2 faturayıda kayıtlarımıza alıp karşı tarafın bize iade mi kesmesi gerekiyor? yada 2. kesilen faturamı dikkate alınıp ilk kesilen faturanın iptal gibi mi? dikkate alınmalı
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0015908)
zzTUGBA KASIKCI
2014-05-06 09:12

Hata alan zarf (durumu 1300 ve 1220 dışındaysa) alıcıya ulaşmamıştır ve iptal faturası hükmündedir, geçersizdir. Muhasebe kayıtlara alınmaması gerekir. (VUK ve ilgili yasal hükümler geçerlidir ve mükellefin sorumluluğundadır.)


Powered by Mantis Bugtracker