Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2024-04-29 06:59 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0000527 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2013-12-19 16:56 | 2014-01-28 12:13 | |||
Bildiren | osmantaskiran | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0000527: Fatura Alıcı Tarafı Ek Alan İstekleri | |||||||
Soru | Merhaba; Kağıt faturada uygulamakta olduğumuz faturalanan hizmete dair ek bilgileri not alanı yerine CustomerParty kısmında örnek olarak "ARAC PLAKA NO", "GEMI ADI", "GÜZERGAH" gibi alanlarını eklemek istiyoruz. PartyIdentification / schemaID değerine bunları ekleyip GİB e gönderince kontrol hatası alıyoruz. Bu bilgileri efatura ya nasıl ekleyebiliriz? | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | ||||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
Cevap | |
(0000598) zzBAYRAM TEBER 2013-12-20 16:04 güncelleme tarihi: 2014-01-28 12:13 |
Merhabalar; Aşağıdaki örnekte olduğu gibi fatura oluştururken <cac:AccountingSupplierParty> ve <cac:AccountingCustomerParty> alanı içerisine şu alanları tanımlayabilirsiniz: <sch:let name="PartyIdentificationIDType" value="',TCKN,VKN,HIZMETNO,MUSTERINO,TESISATNO,TELEFONNO,DISTRIBUTORNO,TICARETSICILNO,TAPDKNO,BAYINO,ABONENO,SAYACNO,EPDKNO,SUBENO,PASAPORTNO,ARACIKURUMETIKET,ARACIKURUMVKN,CIFTCINO,IMALATCINO,DOSYANO,HASTANO,MERSISNO,'"/> Örnek: <cac:AccountingSupplierParty> <cac:Party> <cac:PartyIdentification> <cbc:ID schemeID="SUBENO">0000000018</cbc:ID> </cac:PartyIdentification> </cac:Party> </cac:AccountingSupplierParty> Eklemek istediğiniz diğer bilgileri faturanızın "not" alanına ekleyebilirsiniz. Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. |