Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003470E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-22 16:252014-01-22 22:12
BildirenCEMILE SANCAK 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003470: Gönderimi yapılan E-Faturanın Müşteri Firma tarafından görüntülenememesi
Soru02.01.2014 tarihinde 8 Adet Satış Faturasını kestiğim firmaya E-Fatura gönderimini PORTAL dan sorunsuz yaptım.Fakat Firma faturaları görüntüleyemiyor.Hata verdiğini söylüyorlar.Bize faturaları iptal edip,yerine yenilerini kesin diyorlar.Ben bizde portalda göründüğünü iptal edemeyeceğimi söyledim.Ne yapmam gerekiyor.Beni bilgilendirirmisiniz.
Zarf durumunu dosya olarak gönderiyorum.2 ayrı zarfta 8 adet fatura gönderimi yapıldı.1.zarfın gönderimini şimdi yapıyorum.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0004607)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-22 22:12

1. Faturanız alıcıya sorunsuz bir şekilde ulaşmışsa iptal edemezsiniz. İkincisini kestiğinizde mükerrer fatura kesmiş olursunuz. Tekrar gönderebilmeniz için VUK çerçevesinde alıcının ticari faturaysa red cevabı vermesi, temel faturaysa iade faturası kesmesi gerekmektedir.
2. Faturanızı portal üzerinde oluşturup gönderdiyseniz fatura sorunsuz şekilde görüntülenebiliyor demektir. Alıcı da E-Fatura Görüntüleyici programı ile görüntüleyebilir.
3. Faturanızı portal dışında oluşturduysanız ve portal üzerinde görüntüleyebiliyorsanız 2. madde geçerlidir. Portal üzerinde görüntüleyemiyorsanız bu konu ile ilgili olarak 1666 numaralı sorunun cevabına bakınız.


Powered by Mantis Bugtracker