Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0024653E-DEFTER(Kategori Yok)Herkese Açık2015-07-23 14:562016-02-09 15:29
Bildirensevgi yilmaz 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0024653: Müşteri ünvandeğişikliği
Soruxxx A.Ş olarak (xxx) xxxx ltd.şti - yyy olarak 2015-1 - 2 -3 .dönemlerde e-defter kayıtlarımıza geçen bir cari, 4.ay itibariyle xxxx ltd.şti - portakal olarak adında değişiklik yapmıştır.

Bu durumda kayıtlarımıza alırken carinin otel adını değiştirmelimiyiz yok sa hesap planında yeni bir carimi tanımlamalıyız.

Cari adını değiştirirsek ünvan aynı kalacak ancak ilk 3 aylık dönbemde defterimizde bulunan isim ile görünmeyecek.

VKN ,Ünvan bilgileri aynı.

Konu hakkında yardımlarınızı bekler iyi çalışamalar dilerim


EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0043837)
zzILKNUR AYHAN
2015-09-01 15:59

Sayın İlgili,
Yasal kayıt sürelerini göz önünde bulundurarak kayıtlarınızı yaparken elinizde kayda esas oluşturacak belgede yer alan bilgiler ne ise o şekilde kayıt yapınız.
İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker