Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0024419E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-07-09 15:542016-06-13 16:35
Bildirencemils 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0024419: 1215 DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI.(2001:ZARF ID SISTEMDE_MEVCUT)
SoruMerhabalar,

Bir kurumumuz adına size bir fatura zarfı iletmişiz.
ancak fatura zarfının durumunu ilk sorguladığımızda ‘(1210) DOKUMAN BULUNAN ADRESE GONDERILEMEDI(Could not send Message.:SocketTimeoutException invoking https’
daha sonraki sorgulamalarımızda ise ‘(1210) DOKUMAN BULUNAN ADRESE GONDERILEMEDI(2001:ZARF ID SISTEMDE_MEVCUT)’
hatası almışız.
bu fatura size bir defa gönderilmesine rağmen böyle bir hata oluşmuş.
şu anda bu konuda ne yapabiliriz? ilk hatanın sebebi nedir ?

EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0041502)
zzTUGBA KASIKCI
2015-07-10 16:49
güncelleme tarihi: 2016-04-06 17:07

Merhaba,

1215 DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI.(2001:ZARF ID SISTEMDE_MEVCUT) durum kodunu alan zarfla ilgili olarak; Merkez tarafından bu zarf alıcının sistemine gönderilmiştir. Bu ilk gönderimde alıcının web servisi zarfı alamadığını belirtmiş ve zarf durumu 1210 olmuştur. Buna rağmen alıcının sistemi, alamadığını belirttiği bu zarfı sistemine almış! Merkez 1210 durumunda yaptığı üzere, bu zarfı (en fazla 3 kez daha) tekrar göndermeyi denemiş ancak alıcının web servisi her seferinde "2001:ZARF ID SISTEMDE_MEVCUT" şeklinde dönüş yapmıştır. Bunun üstüne zarfın nihai durumları 1215 olmuş ve ilgili faturalar alıcının bu işlemine istinaden geçersiz durumunu almıştır.

Gönderici 2614 numaralı sorunun cevabındaki 1215 durumuna göre işlem yapmalıdır.

Öncesinde alıcı sistemini düzeltmelidir. İlk gönderimde sisteminin neden zarfı alamadığını araştırmalı ve sistemine alamadığını belirttiği zarfları gerçekten sistemine almamalı ve son kullanıcıya göstermemelidir. Aksi takdirde bu durum tekrarlanabilir. Alıcıyı bu konuda uyarınız. (Alıcının aynı işlemi yaptığı, sistemine aldığı ancak durumu başarısız olan başka zarfları da olabilir.)

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker