Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0002184E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-08 15:082014-01-23 09:45
BildirenOKTAS1 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0002184: SATIŞ FATURASI
SoruSİSTEMDEN SATIŞ FATURASINI DÜZENLEYİP E FATURA OLARAK GÖNDERDİĞİM FATURAYA İLİŞKİN SİSTEMDE HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI YANITI VERMEKTEDİR.FATURA DÜZENLEDİĞİM MÜŞTERİDE HERHANGİ BİR SIKINTI YOKTUR.FATURALARI ALDIKLARINI SÖYLEDİLER.NEDEN HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI BU ŞEKİLDE YANIT VERİLMİŞTİR.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0002618)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-09 09:27
güncelleme tarihi: 2014-01-23 09:45

Zarfın durumu; HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI - Durum kodu 1220 ise Zarfınız alıcıya ulaştı ancak alıcı sistem yanıtını dönmemiş anlamına gelmektedir.

Zarf durumunu sorguladığınızda zarf başarıyla karşı tarafa iletildi mesajını alırsınız. Bu durum genel olarak Entegrasyon yöntemini kullanan mükelleflerde görülmektedir. Gelir İdaresi Başkanlığı alıcı ile gönderici arasında sadece aracıdır. Alıcı cevap verirse bunu göndericiye iletir. Alıcının merkeze sistem yanıtı dönmesi gerekir ki merkez göndericiye bu bilgiyi iletebilsin. Alıcının faturayı sisteminde bulması gerekmektedir.



Powered by Mantis Bugtracker