Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0014599E -FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-08-29 11:172019-06-21 11:40
Bildirenoner 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0014599: Entegrasyon Yöntemi - IP Değişikliği
Soruİp değişikliğini şu an mevcut bağlı bulunduğum ip üzerinden canlı form ile bildireceğim..
Sistemin yeni ip nosuna geçişi bir gün içinde gerçekleşecek..canlı form haricinde herhangi bir işlem onay vs. gerekli midir?hafta sonu ve resmi tatil nedeniyle bildirilen yeni ip üzerinden çalışmama gibi bir sıkıntı yaşanır mı?
Bu arada telefon ile destek alamadığımızı belirtmek istiyorum..
İyi çalışmalar..
Etiketlerok
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarpng file icon 14599.png [^] (4,683 Bayt) 2015-01-28 17:13

- İlişkiler

-  Cevap
(0024425)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-29 11:24
güncelleme tarihi: 2018-01-25 10:35

Merhaba,

Sorularınız için telefon ve e-posta yerine bu forumu kullanınız.

IP ya da web servis uç noktası gibi bilgilerin değişikliği için;

1. GERÇEK ORTAMDAYSANIZ
https://portal.efatura.gov.tr/entegrasyonbasvuru/ [^] adresindeki canlı tanım formunu güncel bilgilerinizle tekrar yükleyiniz. Ardından IP tanımının yapılması için vergi kimlik numaranızı, unvanınızı, eski IP ve yeni IP'lerinizi (metin halinde) belirterek efatura@gelirler.gov.tr adresine bilgi veriniz (sadece ip güncellemesini bildirmek için bu adresi kullanınız, sorularınızı bu forum üzerinden sorunuz). Siz bilgi verdikten sonra birkaç saat içerisinde tanımlamalarınız yapılmaya çalışılacaktır. Tarafınıza tanımlamaların yapıldığına dair dönüş yapıldığından emin olunuz. Yükleme ve bildirme işlemini 16.30’dan sonraya bırakmamanızda fayda var işlemin yetişebilmesi için. Tanımlamanız yapılamazsa yapılana kadar (hafta sonu işlem yapılmamaktadır) fatura alım ve gönderiminde sorun yaşayabilirsiniz. Canlı tanım formunu ilk yüklemenizde tanımlamanın yapılması için efatura@gelirler.gov.tr adresini Bilgi kısmına ekleyerek, test onayınızı veren kişiye e-posta gönderiniz. (Lider - grup ilişkisi bulunuyorsa ve grup firması canlı tanım formunu yükleyemiyorsa sadece lider firmanın canlı tanım formunu yüklemesi yeterlidir.)

Canlı tanım formundaki IP bilgisi dışındaki bilgilerin değişikliğinde efatura@gelirler.gov.tr adresine bilgi vermenize gerek yoktur.

Canlı tanım formunu kendiniz yüklediğiniz için faks ya da posta yoluyla bildirimde bulunmanıza gerek yoktur.

Başvuru sırasında ekteki gibi bir mesajla karşılaşıyorsanız yeni bir soru bildirerek bu ekran görüntüsünü, vergi kimlik numaranızı ve unvanınızı bildiriniz, durumun giderilmesi için işlem yapalım. Ardından yukarıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz.


2. TEST ORTAMINDAYSANIZ
https://test.efatura.gov.tr/entegrasyonbasvuru/ [^] adresindeki test tanım formunu güncel bilgilerinizle tekrar doldurunuz (Sadece sol taraftaki bölümü doldurmanız yeterlidir. Tekrar BİS raporu yüklemeniz gerekmemektedir.).

Test tanım formunu kendiniz yüklediğiniz için herhangi bir bildirimde bulunmanıza gerek yoktur. (Test ortamında IP kısıtlaması bulunmamaktadır. Tek kısıt Canlı ve Test ortamında aynı IP kullanılmak istendiğinde test IP'sinden GİB test web servisine erişim engellenir.)

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker