Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0007553E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-04-04 17:142014-05-16 09:53
BildirenAYSE DEMIROGLU 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0007553: Zarf Durumu: (1181) (1111111111,defaultgb@aaa.com.tr) ikilisine ait adres bilgisi bulnamadi HATASI
SoruGönderdiğim faturanın sorunsuzca alıcıya ulaşıp ulaşmadığını anlamak için zarf durum sorgulaması yapıyorum. Durumu şu şekilde görünüyor:
Zarf Durumu: (1181) (1111111111,defaultgb@aaa.com.tr) ikilisine ait adres bilgisi bulnamadi.

Neden bu hatayı alıyor olabilirim? Bu durumda ne yapmalıyım?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0011775)
zzTUGBA KASIKCI
2014-04-04 17:19
güncelleme tarihi: 2014-04-04 17:32

Bu hata VKN'ye ait etiket bilgisinin yanlış olduğu (tamamen yanlış ya da önünde/sonunda boşluk karakteri içeriyor olabilir) ya da kullanıcının sistemde tanımlı olmadığı durumda karşınıza gelir. VKN ve VKN'ye ait etiket bilgisini kontrol ediniz. Kullanıcının etiket bilgisini yanlış yazmaktasınız. Doğru etiket bilgisi ile fatura oluşturarak tekrar göndermeniz gerekmektedir.

Bu zarfın içerisindeki faturalar zarf hata aldığı için alıcıya gitmemiştir ve VUK ve ilgili kanunlara uygun olarak yeniden düzenlenmesi gerekmektedir. Tüm hatalarla ilgili olarak 2614 numaralı sorunun cevabına bakınız.

NOT: E-Fatura sistem kullanıcılarını güncel tutunuz. Yeni kullanıcılar eklenebilir, kullanıcıların etiketi değişebilir veya kullanıcılar sistemden çıkabilir.



Powered by Mantis Bugtracker