Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-21 11:41 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0006675 | E-FATURA | e-Fatura Entegrasyon Yöntemi | Herkese Açık | 2014-03-24 14:21 | 2014-03-24 17:41 | |||
Bildiren | USKCMC09 | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0006675: 1195 Sistem Hatası | |||||||
Soru | Sayın İlgili, Çalıştığımız bir firma bize fatura kesiyor fakat bizden(alıcıdan) kaynaklı olduğunu 1195 Sistem hatası veriyormuş bununla alakalı biz (alıcı) tarafından sorunun çözüm yolu nasıl olmalıdır? Yardımlarınızı bekliyorum acilen!!! iyi çalışmalar. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0010495) zzBAYRAM TEBER 2014-03-24 15:25 |
Merhabalar; Özel entegratör veya entegrasyon kullanıcısı iseniz yazılımcınızla irtibata geçiniz. Portal kullanıcısı iseniz yeni soru açmayınız soruya not ekleyerek sorularınıza devam edebilirsiniz. İyi çalışmalar.. |
(0010497) USKCMC09 2014-03-24 15:30 |
Portal kullanıcısıyız. |
(0010512) USKCMC09 2014-03-24 16:02 |
Sayın ilgili, (e fatura hata mesajı) ve (e fatura hata)adlı oluşan hataların görüntüsü ektedir. bu bilgiler ışığında bizim(alıcı olarak) ne yapmalıyız? yardımcı olur musunuz ? |
(0010515) zzBAYRAM TEBER 2014-03-24 16:07 güncelleme tarihi: 2014-03-24 16:11 |
Merhabalar; Hata alan faturayı yeni fatura numarası ile tekrar gönderebilirsiniz. HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:SISTEM HATASI) durumunda alınan hata alıcının sisteminde oluşan hatanın size döndürülmesidir. Buradaki sistem hatası GIB tarafında oluşan bir sistem hatası değildir. Alıcı ile görüşünüz. İyi çalışmalar.. |
(0010529) USKCMC09 2014-03-24 16:40 |
SAYIN İLGİLİ, En son verdiğiniz cevap faturayı kesen içindir. biz (FATURA KESİLEN FİRMAYIZ YANİ ALICI FİRMA). {hata alıcının sisteminde oluşan hatanın size döndürülmesidir}- alıcı sisteminin hatası nasıl çözülecek??? Buna göre sorumuza cevap verir misiniz ? ekteki görüntüler faturayı kesen içindir. LÜTFEN ÇOOOK ACİL CEVAPLAR MISINIZ? |
(0010558) zzBAYRAM TEBER 2014-03-24 17:41 |
Merhabalar; Alıcı faturaları tekrar gönderebilir. İyi çalışmalar.. |