Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0056995E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2017-07-06 11:432017-07-06 12:14
Bildirenreksoil 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0056995: İHRACATTA E-FATURA İPTALİ HAKKINDA
SoruMerhaba, GTB den kullanıcı adı ve şifresini aldık ancak sadece görüntüleme yetkisi vermişler,faturalarımızı kestik ancak bir fatura GÇB ile eşleşmediği için iptal edilmesi gerekiyor,işlem yetkisi verilmediği için iptal edemiyoruz, dilekçe verdik ama hemen şifreyi alamayacağımızı ilettiler. Bu bağlamda ilgili faturayı iptal etme yollarım nelerdir. aynı faturayı yeniden kessem başka bir numara ile ilk fatura sıkıntı yaratır mı? ya da kep adresi aracılığı ile iptal edebilir miyim?
acil yardım rica ediyoruz.
Teşekkürler.

Saygılarımızla.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0096484)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2017-07-06 12:14

kendiniz iptal edemiyorsanız gümrük memurunun iptal etmesini bekleyebilirsiniz. konu gtb nin konusuna girmektedir. 444 84 82 gtb çağrı merkezi ile iletişime geçiniz. faturanızın durum kodunu sorgularsanız eğer 1230 veya 1215 statüsünde görünüyorsa zaten fatura başarısız olmuş bir fatura olacaktır. bu durumda yeniden fatura düzenleyip gönderebilirsiniz.


Powered by Mantis Bugtracker