Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005157E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-02-21 11:072014-02-24 11:43
BildirenAYSUN BEYAZ 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005157: ÜNVAN
SoruMERHABA, FİRMAMIZ 13.09.2013 TE LTD.ŞTİ. DEN A.Ş. YE DÖNÜŞMÜŞTÜR.
BİZ E-FATURA YA LTD.ŞTİ. OLARAK BAŞVURMUŞ VE SİSTEMDEN AÇILIMINI SAĞLAMIŞTIK FAKAT HERHANGİ BİR FATURA KESİMİ VEYA ALIMINDA BULUNMADIK. DAHA SONRA A.Ş. OLUNCA DEĞİŞİKLİĞİ BİLDİRMİŞ VE A.Ş. OLARAK YENİ KULLANICIMIZI OLUŞTURTUK. A.Ş ÜZERİNDEN E-FATURA SİSTEMİNİ KULLANMAYA BAŞLADIK. FAKAT BİR MÜŞTERİMİZ 31.12.2013 TE LTD.ŞTİ. ÜNVANIMIZA FATURA KESMİŞ VE BİZE ŞUBAT AYINDA FAKS İLE GÖNDERMİŞTİR.

KAYITLI KULLANICILAR LİSTESİNDE DE HALA İKİ ÜNVANIMIZDA GÖRÜNMEKTE.

LTD.ŞTİ OLARAK AKILLI KARTIMIZ(AKİS) İLE GİRİŞ YAPAMIYORUZ ZATEN AMA BAŞKA KESİLEN VAR MIDIR NASIL ÖĞRENEBİLİRİZ? VAR İSE VE HALA KESİLİYORSA NE YAPMALIYIZ?

ACİL BİLGİLENDİREBİLİRSENİZ MEMNUN OLURUZ.


İYİ ÇALIŞMALAR
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0007964)
zzADEM YILMAZ
2014-02-24 11:43

Unvan değişikliği işleminizden sonra Başkanlığımıza başvurup eski unvanlı hesabınızı kapattırmanız gerekmektedir. Eğer eski unvanlı hesabınız hala aktif ise bir dilekçe ile eski unvanlı hesabınızı kapattırınız. Ayrıca eski unvanlı hesabınıza ait eski unvan adına çıkarılmış mali mührünüzle sisteme bağlanıp faturalarınızı alınız. Eski unvanlı hesabınızı kapatmadığınız sürece söz konusu hesabınıza fatura gelmeye devam edecektir.


Powered by Mantis Bugtracker