Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005101E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-02-20 14:062014-02-20 16:18
Bildirenpashaoguz 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005101: FATURANIN GÖNDERİLİP GÖNDERİLMEDİĞİNİN MÜŞTERİDEN TEYİTİ
SoruKARŞI FİRMA TEMEL FATURA TİPİNDE İKİ ADET FATURA GÖNDERMEYE ÇALIŞMIŞ. MESAJ OLARAK İSE BU FATURANIN ALICIYA İLETİLİP İLETİLMEDİĞİNİN TEYİTİ ALINMASI GEREKMEKTEDİR YAZIYOR. ALICI FİRMA BİZ İSE BU 2 FATURAYI GELEN KUTUMUZDA ÜZERİNDEN 1 AY GEÇMESİNE RAĞMEN GÖREMİYORUZ. FİRMAYA BİZ BU FATURALARI ALMADIK DEDİK. GELEN FATURA KUTUMUZA GELMEMİŞ BİR FATURA OLDUĞUNDA KARŞI FİRMANIN YENİDEN FATURA KESMESİ GEREKİR Mİ?
Ek BilgiİKİ FİRMADA PORTALI KULLANMAKTADIR.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0007684)
zzTUGBA KASIKCI
2014-02-20 14:10

Durumu incelememiz için şu bilgileri ekler misiniz?
- Gönderici vergi kimlik numarası (gerçek kişi için TC kimlik numarası) nedir?
- Alıcı vergi kimlik numarası (gerçek kişi için TC kimlik numarası) nedir?
- Bahsettiğiniz faturanın zarf numarası(zarf ID) nedir?
- Bahsettiğiniz faturanın fatura numarası nedir?
(0007694)
pashaoguz
2014-02-20 14:28
güncelleme tarihi: 2014-02-20 16:17

GÖNDERİCİ VERGİ NUMARASI : ---
ALICI VERGİ NUMARASI : ---
FATURA NUMARALARI : FYS2014000000243
                           FYS2014000000003
ZARF ID'SİNDEN KASIT ETTN NUMARASIMIDIR EĞER ÖYLEYSE :
1.FATURA ETTN: 77043641-e90a-4221-9983----
2.FATURA ETTN: 81467e26-e18b-48ef-ac16----

(0007731)
zzTUGBA KASIKCI
2014-02-20 16:17
güncelleme tarihi: 2014-02-20 16:18

Zarf ID ile ETTN farklı şeylerdir. ETTN de bulmamız için yeterlidir.

Belirttiğiniz ETTN numaraları sistemde bulunmamaktadır. İki tarafın da portal kullanıcısı olduğu durumda "Faturanın gönderilip gönderilmediğini alıcıdan teyit edilmelidir." yazıyorsa ve alıcı faturayı almadığını beyan ediyorsa göndericinin yeni bir fatura numarası ile tekrar fatura oluşturarak/yükleyerek göndermesi gerekmektedir. Bu durumda mükerrer gönderim olmamaktadır. Yeni oluşturulan faturanın not alanına hangi faturaya istinaden düzenlendiğine dair not yazabilirsiniz.



Powered by Mantis Bugtracker