Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0004714E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-02-13 17:042014-02-13 17:21
BildirenREKORDOKUMA 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0004714: "HATA OLDUĞU İÇİN FATURA ALICIYA İLETİLEMEDİ" UYARISI
SoruSistem üzerinde aktarım yapıp gönderdiğimiz e-faturayı arşive alarak işlemimizi tamamladım. Ancak arşive aldığım faturada ekteki şekilde "HATA OLDUĞU İÇİN FATURA ALICIYA İLETİLEMEDİ" uyarısı almaktayım. Ayrıca bu faturadan sonraki numaraları takip ederek göndermiş olduğumuz faturalar da var. Dolayısıyla bu bilgilere göre yardımlarınızı bekliyoruz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0006859)
zzTUGBA KASIKCI
2014-02-13 17:21

Öncelikle faturanızın Zarf Bazında Listeleme ekranında sorunsuzca, hata almadan karşı tarafa iletildiğinden emin olduktan sonra zarfı arşive alınız. Çünkü direk arşive aldığınızda hata ayrıntısını görememektesiniz.

Hata ayrıntısını gördükten sonra bu konu ile ilgili olarak 4691 numaralı soruya bakınız.

"HATA OLDUĞU İÇİN FATURA ALICIYA İLETİLEMEDİ" uyarısının bulunduğu mevcut faturaları farklı fatura numarası ile yeniden oluşturup tekrar göndermeniz gerekmektedir. Çünkü bu hatayı alan faturalar alıcıya ulaşmamıştır. Ulaşmama sebebi Zarf Bazında listeleme ekranında yer alan bilgiye göre sizden ya da alıcıdan kaynaklanıyor olabilir. Yeniden gönderme işlemi yapılmadan önce zarftaki hatanın giderilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde aynı sorunla tekrar karşılaşılabilir.


Powered by Mantis Bugtracker