Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0004077E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-02-04 10:192015-10-22 15:25
BildirenKORDA KAGIT 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0004077: Alıcının Posta Kutusu Zarfla İlgili Cevap Göndermedi
Soru31.01.2014 tarihinde gönderdiğim 2 adet zarfın durumu GİB Elektronik Fatura Merkezi yanıtı geldi. Elektronik Fatura Merkezi zarfı kabul etti.
GİB Elektronik Fatura Merkezi zarfı ve içeriğindeki dökümanları alıcının posta kutusuna iletti. Alıcının posta kutusu Elektronik Fatura Merkezine zarfla ilgili henüz bir cevap göndermedi şeklinde. Aradan 5 gün geçmesine rağmen henüz alıcı zarfı başarıyla teslim almıştır durumuna dönmedi.
Yolladığımız faturalar geçersiz midir ? Yoksa bu şekilde arşive kaldırmalı mıyım ? Benim sorumluluğum bu aşamada bitiyor mu yoksa takibine devam etmeli miyim ?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalarjpg file icon gib.jpg [^] (117,333 Bayt) 2014-02-04 10:19

- İlişkiler

-  Cevap
(0047462)
zzTUGBA KASIKCI
2015-10-22 15:22
güncelleme tarihi: 2015-10-22 15:25

Merhaba,

Bu zarfın durumu: 1220 HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI'dir. Bu durumla ilgili olarak 5390 numaralı sorunun cevabındaki bilgilere göre hareket edilmelidir.

Genel Bilgi: Hatalarda 3148 ve 2614 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapılmalıdır.

Faturanızı arşive kaldırmadan önce alıcıdan zarfı sorunsuzca sistemine alıp almadığıyla ilgili cevabın (sistem yanıtının) gelmesini bekleyiniz. Çünkü alıcı olumsuz bir sistem yanıtı verirse zarf ve içerisindekiler geçersiz olur. Bu durumda Tekrar Gönder düğmesi ile tekrar göndermeniz gerekecektir. Ancak zarfı arşive alırsanız Tekrar Gönder düğmesini kullanamazsınız.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker