Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0039343E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2016-02-19 14:262016-02-19 17:27
BildirenFADIME OZTOP 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0039343: GELEN FATURAYI GÖRMEME
SoruMERHABA,bize kesilmiş olan bir fatura kesenin ekranında görünmesine karşın bizim ekranlara düşmüyorsa ne yapmamız gerekir problem bizdemidir gönderendemi.
bu faturayı mail yoluyla alıp sistemimize giriş yapsak olurmu
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0066727)
zzTUGBA KASIKCI
2016-02-19 17:26

Merhaba,

E-Faturaların sistem üzerinden BAŞARIYLA geçerek alıcısına ulaşması zorunludur.

Zarfların (ve içerisindeki faturaların) alıcıya ulaşıp ulaşmadığını görebilen taraf GÖNDERİCİDİR. Göndericinin sorumluluğu gönderdiği zarfların durumlarının takibini (zarf durumunu sorgulayarak) yapmak, hata aldığı için gitmeyen zarfları varsa hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmaktır. İlgili işlem tekrar gönderim gerektirirse, yeni zarfın durumu da benzer şekilde sorgulanmalıdır. Çünkü zarf gönderiminde hata alınabilmektedir. Hata alan zarflar alıcıya ulaşmaz -bazı hatalarda ulaşsa bile- zarfın içerisindeki faturalar/yanıtlar hata alındığı için geçersizdir ve hiç oluşturulmamış gibidir. Alıcının sorumluluğu ise sistemini 7*24 çalışır şekilde tutmaktır.

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker