Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003576E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-01-23 18:212014-01-29 14:14
Bildirenmtreklam 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003576: ÜNVAN HATASI
SoruTedarikçi firmamızın düzenlediği e-faturadaki ünvanımız, nevi değişikliğinden önceki ünvanımızdır. Yani vergi kimlik numarasına bağlı ünvan tutmamaktadır. Temel fatura olduğu için red işlemi de yapamıyoruz. Ne yapmamız gerekir?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0005187)
zzADEM YILMAZ
2014-01-29 14:14

Unvan değişikliği durumunda yapmanız gereken işlemlerle ilgili forumumuzda mevcut sorular bulunmaktadır. Söz konusu sorulardan yapmanız gerekenleri öğrenebilirsiniz. Eski unvanınıza gelen faturaları iade faturası ile gönderip portalınızı boşaltmalı ve sonra eski unvanlı portalınızı kapattırarak yeni unvanlı portal hesabınızı aktif hale getirmelisiniz. Eski unvanlı portal hesabınız aktif olduğu sürece bu şekilde faturatlar gelmeye devam edecektir size.


Powered by Mantis Bugtracker