Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0003018E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-17 12:172014-01-17 14:48
Bildirenaliserdar 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0003018: İMZANIZ DOĞRULANMADI
SoruMerhaba,

Her zaman girdiğimiz gibi e-fatura portalına girmeye çalışıyoruz. Kartımızı seçiyoruz. Şifremizi giriyoruz. İmzala dediğimizde İMZANIZ DOĞRULANMADI diye bir uyarı alıyoruz. Şifremizi kontrol ederek birkaç kez girmeye çalıştık fakat hep aynı uyarıyı veriyor.

Konuyla ilgili bilgilendirmenizi rica eder, iyi çalışmalar dileriz.
Ek Bilgi1289 nolu cevap da yazıldıgı gibi imza dogrulama için kamu sertifikasyon merkezini aradık fakat gib de genel sıkıntı oldugu ve gib aramamızı sölediler
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0004091)
zzBAYRAM TEBER
2014-01-17 14:48

Merhabalar;
Sorun çözümlenmiştir.
Java cache belleği ve web tarayıcı belleğini temizleyiniz.
Tekrar deneyebilirsiniz.

İyi çalışmalar..


Powered by Mantis Bugtracker