Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0025614E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-08-31 15:122015-08-31 17:16
BildirenMunir_530 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0025614: 1210 döküman bulunan adrese gönderilemedi.
SoruMerhaba,

aşağıda belirtilen faturalarda 1210 kode aldık acaba bu faturaları tekrardan işlem saati gelmeden tetikleyebilme imkanınız var mıdır? anladığım kadarıyla ya karşı tarafın alıcıları kapalı ve işlem saati beklemekte yardımlarınızı rica ederim.

FST2015000019542
FST2015000019537
FST2015000019455
FST2015000019456
FST2015000019411
FST2015000019410
FST2015000019355
FST2015000019354
FST2015000019353
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0043789)
zzTUGBA KASIKCI
2015-08-31 17:15

Merhaba,

1210 durumundaki zarfla ilgili süreç devam ettiğinden, tekrar gönderimi halinde 1163 hatası alınır. Yeni fatura numarası ile gönderimi denenirse, 1210 durumundaki zarfın 1300 durumunu alması halinde iki aynı içerikli/farklı numaralı fatura gönderilmiş olacak ve mükerrer gönderim yapılmış olacaktır.

1210 durumu ile ilgili olarak 2614 numaralı sorunun cevabındaki bilgiler geçerlidir. Buna göre hareket ediniz. Alıcıyı sistemini düzeltmesi konusunda uyarınız.

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker