Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0019370E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-01-21 11:182015-02-24 17:03
BildirenTOKAR 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0019370: Alıcının Posta Kutusu zarfta hata tespit etti
SoruSatıcı tarafından gönderilen faturaya "RED" cevabı verdik ve cevabı onaylayarak satıcının posta kutusu yanıtına gönderdik. Ancak Posta Kutusu Yanıtı gelmeden "Arşiv"e kaldırdık. Satıcı Posta Kutusu yanıtını almadığını söyleyince "Hata Ayrıntısı" na baktığımızda,

Posta Kutusu yanıtı geldi.
Alıcının Posta Kutusu zarfta hata tespit etti:
Alıcı zarfın içeriğindeki dökümanları değerlendirmeyecek. Lütfen gelen hata mesajını inceleyip zarfın içeriğindeki dökümanları gözden geçiriniz. Alıcıdan gelen hata mesajı: Zarf içerik kontrolünden geçemedi. Zarfın içeriğinde geçersiz yada tutarsız bilgiler var. (1 numara)

SCHEMATRON KONTROL SONUCU HATALI (cac:Response elemanı içerisinde bir tane cbc:Description elemanı bulunmalıdır.) (2 numara), mesajını aldık.

Daha sonra "Tekrar Gönder" notu geldi. Ancak bu adımı her tıkladığımızda aşağıdaki cevap çıkıyor. "Geçici bir problem sebebiyle şuan işleminiz gerçekleştirilemiyor. Lütfen bir süre sonra tekrar deneyiniz." (3 numara)

Bu fatura için nasıl bir işlem yapmamız gerekir.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarjpg file icon efaturahata.JPG [^] (51,934 Bayt) 2015-01-21 11:18

- İlişkiler

-  Cevap
(0031646)
zzTUGBA KASIKCI
2015-01-22 17:00

Merhaba,

Bu numaralı zarfın durumu: 1230 HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1150:SCHEMATRON KONTROL SONUCU HATALI (cac:Response elemanı içerisinde bir tane cbc:Description elemanı bulunmalıdır.))

Hatalarda 2614 numaralı sorunun cevabına göre işlem yapılmalıdır. Yanıtın alıcısının 3024 numaralı sorunun cevaplarına göre sistemini düzeltmesi ve yeni göndereceğiniz zarfı sorunsuzca (hata vermeden) sistemine alması gerekmektedir.

Yanıtın alıcısı bu durumu özel entegratörü ile görüşerek düzeltmelidir.

Tekrar Gönder düğmesinde hata vermesi durumu incelenmektedir, tarafınıza bu soru üzerinden tekrar cevap verilecektir. Ardından yanıtın göndericisi Tekrar Gönder düğmesini kullanarak yanıtı tekrar iletmeye çalışmalıdır.

İyi günler.
(0031659)
zzTUGBA KASIKCI
2015-01-23 09:03
güncelleme tarihi: 2015-02-24 17:03

Merhaba,

Tekrar Gönder düğmesinde hata vermesi durumu incelenmiştir. Sorun tespit edilmiş ancak şu anda gerçek ortamda giderilememektedir. Bir sonraki güncelleme ile giderilmiş olacaktır. Ancak şu anda uygulama yanıtının tekrar gönderilmesi mümkün görünmemektedir.

Bu nedenle bu faturaya harici yollarla (noter, kep vs.) itiraz etmeyi deneyebilir ya da kabul etmiş gibi işleme alabilirsiniz. Mevzuatsal yükümlülükler geçerlidir ve mükellefin sorumluluğundadır.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker