Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0018886E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-01-09 15:102015-05-15 14:27
BildirenNTLYAZILIM 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0018886: 1220 durum kodlu faturaları ne kadar süre sorgulamalıyız
SoruMerhaba,
Bizim gönderdiğimiz ya da bize gelen, durum kodu 1220 olan faturaları ne kadar süre sorgulamalıyız.
Örnek : Faturayı 6 ay önce göndermişiz ve durumu hala 1220. 6 aydır faturanın durumunu sorguluyoruz. Bu faturanın durumunu sorgulamaya devam etmeli miyiz?
1220 durum kodlu bir faturanın durumunu, faturanın gelişinden ne kadar süre sonraya kadar sorgulamalıyız?
İyi çalışmalar
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0030766)
zzTUGBA KASIKCI
2015-01-09 16:24
güncelleme tarihi: 2015-05-15 14:27

Merhaba,

1220 durumundaki zarfa 48 saatten sonra başarısız sistem yanıtı dönülmesi engellenmektedir. (http://www.efatura.gov.tr/ [^] adresindeki 07.01.2015 tarihli duyuruya istinaden)

48 saatten sonra sorgulama yapmayabilirsiniz (başarısıza düşemez). 48 saatten sonra 1300'e dönmesi ile 1220'de kalması aynı anlama gelecektir.


İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker