Anonim | Giriş | Yeni Bir Hesap Aç | 2025-04-22 06:04 +03 |
Tüm Projeler | E-ARSIV | E-DEFTER | E-FATURA | E-İRSALİYE | E-MM | E-SMM | OKC | STANDART KODLU FATURA |
Soru Detaylarını Görüntüle [ Cevaplara Git ] | [ Yazdır ] | |||||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme | |||
0017169 | E-FATURA | e-Fatura Mali Mühür / E-İmza | Herkese Açık | 2014-12-02 16:41 | 2015-04-28 15:38 | |||
Bildiren | KEMAL TUTUM | |||||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | |||||
Konu | 0017169: Fatura onaylama aşamasında başarılı olamıyoruz. | |||||||
Soru | e-fatura portalına mali mührümüzle sorunsuz giriş yapabiliyoruz ancak fatura onaylama aşamasında başarılı olamıyoruz. "Bekle- Sayfa yanıt vermiyor" uyarısı alıyoruz.. | |||||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | |||||||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | |||||||
Eklenen Dosyalar | ||||||||
|
|
(0028730) Gelir İdaresi Başkanlığı 2014-12-03 14:35 güncelleme tarihi: 2015-04-28 15:38 |
Kullanıcınıza özel bir engelleme ya da değişiklik mevcut değildir. Bu sorunun birkaç sebebi olabilir: - Java (Javanın 1.7.0_67 gibi son sürümlerinden birisini yüklemeniz iyi olabilir (Java 1.6.32 ve üstü bir sürümün olması da yeterli olabilmektedir). Birden fazla Java'nın yüklü olduğu durumda sorun yaşanabilmektedir. Java sürümünü buna göre kontrol ettikten sonra Java belleğini temizleyiniz - 331 numaralı forum sorusunun cevabından yararlanabilirsiniz) - Kart tanımında (Kart tanımında yanlış kütüphane dosyasını seçmiş ya da yanlış şekilde kart ismi vermiş olabilirsiniz. Kontrol etmek için 355 numaralı forum sorusunun cevabına bakınız) - Tarayıcı (Mozilla Firefox kullanabilirsiniz) - Bilgisayar (bilgisayarda birbirini olumsuz etkileyen uygulamalar olabilir), - İnternet (internet bağlantısında sorun olabilir) Java ile ilgili işlemlerin ardından Mozilla Firefox ile işlem yapmayı deneyiniz. Sorun tekrarlanırsa farklı bir bilgisayarda işlem yapmayı deneyiniz (daha önce bir kullanıcı bu aşamada sorun yaşamış, farklı bir bilgisayarda işlem yapmayı denedikten sonra bu sorunu yaşamadığını belirtmiştir). İyi günler. |