Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001683E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-03 12:282014-01-06 11:50
Bildirenbkir 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001683: Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek.
Sorusisteme yüklemiş olduğumuz faturada "Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek." şeklinde cevap geldi. forumdaki incelememde faturarnın geçersiz sayıldığını öğrendim. bu doğru mudur. eğer doğruysa tekrar fatura kesmem gerekiyor ama fatura tarihini geçtim. geriye dönük araya fatura kesemiyorum. farklı bir seri (fys... , fss...) şeklinde fatura düzenleyebilirmiyim. eğer düzenleyemiyorsam yeni keseceğim fatura tarihi irsaliye tarihinden 7 günlük süreyi aştığı için ceza oluşacakmıdır.

şimdiden teşekkürler.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0002009)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-04 00:00
güncelleme tarihi: 2014-01-06 11:50

Mesajda da belirttiği gibi "Zarfta hata olduğu için fatura alıcıya iletilmeyecek.". Bu faturadaki hatayı düzeltip tekrar göndermeniz gerekmektedir.

Portale yükleme yapıyorsanız sadece "FYS" ön ekini kullanabilirsiniz. Portalden oluşturduğunuz faturalarda, ön eki değiştirmek için 1107 numaralı soruya bakabilirsiniz.

Sistem geriye dönük fatura düzenlemenize izin vermektedir. Ancak arada başka bir fatura düzenlememiş olmanız şartıyla buna izin verir. Yeni keseceğiniz fatura yeni seri numarası ile başlamalı ve numara sırasına uymalısınız. Fatura düzenleme sırasında yasal tüm mevzuatlar geçerlidir.



Powered by Mantis Bugtracker