Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0000166E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2013-12-17 10:322013-12-22 17:23
Bildirendiril group 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0000166: şubelere ait faturaların müteselsil sıra takibi hakkında
SoruŞirketimize ait sekiz (8) adet şube bulunmaktadır. Bu şubelerin her birinden muhtelif tarihlerde irsaliye kesimi olmakta ve bunlarda portal üzerinden e-fatura' ya dönüştürülmektedir. Faturalara ayrı numara uygulaması yapılmamakta olup sistemin belirlediği (GİB ile başlayan) numara kullanılmaktadır. Her bir şubenin faturaları mı yoksa tüm şubelerden gelen faturalar mı müteselsil sıra takip edecektir.? Her bir şubenin faturalarının müteselsil takibi için sistem üzerinden elle her bir şube için ayrı bir numara verilmesinde bir sakınca var mıdır.? Saygılarımızla
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARI
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0000141)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2013-12-17 14:05
güncelleme tarihi: 2013-12-22 17:23

Bir mükellefin farklı birim kodları ile başlayan fatura numaraları kullanabilir. Ancak e-Fatura Uygulamasından portal vasıtasıyla yararlanan mükelleflerin birden fazla birim kod kullanması mümkün değildir.


Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.



Powered by Mantis Bugtracker