Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0016504E-FATURAe-Fatura Entegrasyon YöntemiHerkese Açık2014-11-11 09:422014-11-11 09:49
Bildirenaozdogan 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0016504: 1220 HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI
SoruSürekli fatura kestiğim firmaya göndermiş olduğum zarf "1220 HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI" durumunda SİSTEM YANITLARI KISMINDA zarf başarıyla işlendi yazıyor. Karşı firmayı teyit için aradığımda zarfın ulaşmadığı yanıtını aldım bu durumda ne yapmalıyım??
Ek BilgiZARF NO : 45c1e4a0-3dde-4351-937b-68a4577dfd0d
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarjpg file icon EFAT.JPG [^] (226,885 Bayt) 2014-11-11 09:42

- İlişkiler

-  Cevap
(0027708)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-11-11 09:49

Zarfın Durumu: HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI
Zarfın Durum Kodu: 1220

Fatura alıcının sistemine başarılı bir şekilde gönderilmiştir. Alıcı faturayı sisteminden bulup, sistem yanıtı dönmesi gerekmektedir.

İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker