Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0015497E-FATURAe-Fatura TebliğleriHerkese Açık2014-10-01 15:032014-12-25 11:22
Bildirensarprock 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0015497: SERBEST BÖLGE ŞUBESİ
SoruMERKEZİMİZDEN VE SERBEST BÖLGE ŞUBEMİZDEN SATIŞLAR YAPIP E FATURA DÜZENLİYORUZ.SERBEST BÖLGEDEN YAPILAN SATIŞLARIMIZA İLİŞKİN, İLGİLİ FİRMALARDAN DÜZENLENEN İADE FATURALARININ FATURA BAŞLIĞINDA MERKEZ BİLGİLERİ YER ALMAKTADIR.FATURAYI DÜZENLEYEN FİRMALAR E FATURA SİSTEMİNDE SADECE MERKEZ BİLGİLERİNİN GELDİĞİNİ SERBEST BÖLGE BİLGİLERİNİN GELMEMESİ NEDENİYLE BÖYLE DÜZENLEDİKLERİNİ BELİRTMEKTEDİRLER.İADE FATURALARINDA SERBEST BÖLGE FATURA ÜNVAN VE ADRES BİLGİSİNİ KARŞI FİRMALARIMIZ NASIL GÖREBİLİRLER.
(FİRMA OLARAK MERKEZİMİZ İÇİN TEK ELEKTRONİK İMZAMIZ VAR.)
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0029247)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-12-25 10:04

Özel entegrasyon ve entegrasyon kullanıcıları için :
Kullandıkları sistemler/yazılımlar merkez ve şube ayırımı yapıp ona göre fatura oluşturacaklar.

Portal Kullanıcısı ise:
Faturada gönderen kısmına sadece kullanıcı bilgilerinde yazılan bilgiler taşınmaktadır. Eğer bir merkez bir şube bilgili fatura kesmek istiyorlarsa her fatura göndermeden önce kullanıcı bilgilerini merkez veya şube görünmesini istedikleri bilgilere göre güncellemeliler.


Powered by Mantis Bugtracker