Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0014338E-FATURAe-Fatura DiğerHerkese Açık2014-08-19 17:532014-08-25 11:46
BildirenYPINAR61 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0014338: PORTAL DEĞİŞİKLİĞİ
SoruMERHABA,
DAHA ÖNCE GİB 'DEN KESTİĞİM ANCAK ALICIYA ULAŞMAYAN FATURAYI DAHA SONRA
PORTAL DEĞŞİKLİĞİ SEBEBİYLE BAŞKA PORTALDAN AYNI TARİHE NASIL KESEBİLİRİM.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0024093)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-25 11:46

Merhaba,

Daha önce GİB-Portal yöntemini kullandıysanız ve gönderdiğiniz zarf hata almışsa, bu zarfı artık portal üzerinden gönderemezsiniz. Teknik olarak eski hatalı zarfın içerisindeki faturayı (ya da uygulama yanıtını) arşive aldıktan sonra bilgisayarınıza indirip yeni yönteminiz üzerinden (özel entegratörünüze / yazılımcısınıza verip) yeniden zarflanıp gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Ancak ilgili yükümlülükler ve mevzuatsal sorumluluk mükellefe aittir.

İyi günler.


Powered by Mantis Bugtracker