Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0014247E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-08-15 20:092015-05-15 14:28
BildirenBidat Onay 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0014247: 1220 statüsü hakkında
SoruMerhaba,

Gönderici olarak gönderdiğimiz bazı faturalarda "1220 HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI" mesajı almaktayız. Gönderici olarak bu yanıtın 1300 başarılı olması için bir takipte bulunmalı mıyız?

Ayrıca "1220 HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI" olan mesaj daha sonra "HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1220:HEDEFTEN SISTEM" mesajına dönüştü. bu faturalar ile ilgili ne yapmamız gerekiyor.

Teşekkürler
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0023681)
zzTUGBA KASIKCI
2014-08-18 08:50
güncelleme tarihi: 2015-05-15 14:28

Merhaba,

Sistemin sağlıklı bir şekilde çalışması için alıcıların sistemlerine aldıkları zarflara zarfı işledikten hemen sonra sistem yanıtı dönmeleri gerekmektedir. Sistem yanıtı verilmeyen zarfların durumlarıyla ilgili olarak 5390 numaralı sorunun cevabına bakınız.

Başarısız sistem yanıtı verilmiş zarflar geçersizdir. 1220 durumundaki zarfa 48 saat içerisinde başarısız sistem yanıtı verilebilmektedir (48 saatten sonra verilemez, sistem engeller vermesini - 14186 numaralı sorunun cevabına bakınız). Bu 48 saatlik süre içerisinde siz alıcıyı uyarıp sisteminin sistem yanıtı vermesini talep ediniz.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker