Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001289E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2013-12-30 09:522016-02-02 20:42
Bildirenbelgin 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001289: imzamız doğrulanmıyor
SoruMerhaba,

Her zaman girdiğimiz gibi e-fatura portalına girmeye çalışıyoruz. Kartımızı seçiyoruz. Şifremizi giriyoruz. İmzala dediğimizde İMZANIZ DOĞRULANMADI diye bir uyarı alıyoruz. Şifremizi kontrol ederek birkaç kez girmeye çalıştık fakat hep aynı uyarıyı veriyor.

Konuyla ilgili bilgilendirmenizi rica eder, iyi çalışmalar dileriz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalarjpg file icon Ekran Alıntısı.JPG [^] (19,004 Bayt) 2013-12-30 09:52

- İlişkiler

-  Cevap
(0001604)
zzTUGBA KASIKCI
2013-12-31 09:24

İmza doğrulamasında sıkıntı olduğu için bu konu ile ilgili olarak akıllı kart sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir.


Powered by Mantis Bugtracker