Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0012809E-FATURAe-Fatura Mali Mühür / E-İmzaHerkese Açık2014-06-25 15:272014-06-25 17:11
BildirenPROMOSYON GIDA 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0012809: ŞİFRE BLOKE OLMUŞTUR
SoruE FATURA GİB PORTAL KULLANICISIYIZ. BAŞVURUSU ESNASINDAN BİZDEN ŞİFRE KİTLENMESİ DURUMUNDA GÜVENLİK SÖZCÜĞÜ VE CEP TELEFONU İSTENMİŞTİR. FAKAT CEP TELEFONU BİLDİRİLİRKEN HATALI BİR NUMARA YAZILDIĞINDAN CEP TELEFONU NUMARAMIZIN DÜZELTİLMESİ NASIL OLACAKTIR.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0020893)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-06-25 17:10

Merhabalar,

Mali Mührünüzün güvenlik ve cep ile ilgili bilgileri KamuSM dedir. Yani Mali Mührünüzün üretimini yapan kurum ( KamuSM ) ile iletişime geçmelisiniz.

“SORULARI GÖRÜNTÜLE” sayfasındaki “ARA/Filtrele” bölümünden arama yapabilirsiniz. Bu şekilde soru sormaksızın çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar.


Powered by Mantis Bugtracker