Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0004668E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-02-13 10:102014-02-18 11:48
BildirenErim 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0004668: Dövizli Fatura
SoruUluslararası Nakliye firması olduğumuz için dövizli kesmek zorunda olduğumuz faturalarımız var...11 Şubat 2014 tarihine kadar bu konuda özenli davrandık ve fakat 11.02.2014 tarihinde faturayı keserken sistemde oluşan sıkıntı nedeniyle 1-2 deneme sonrasında faturamızı döviz bazında 1670,88 (EUR )doğru kesmekle birlikte kur rakamındaki virgül hatası ile (3,039 olması gereken kur sehven 3039,39 olarak )TL karşılığı 5.078.472,67 olarak kayıt altına alınmış oldu,alt bilgide fatura bedeli açıklamasında kur ve döviz bedeli tarafımızca doğru yazılmış,sorun TL karşılığında...
TEMEL fatura olduğu için karşı firmaya iade fatura kesmesi talebinde bulunduk,ve fakat aynı gün geri dönüşüm alamadık...süre 7 gün olsa dahi durum BS-A formlarını iki tarafın beyanı konusunda etkileyecek mi?,,ve sistem neden TL karşılığında uyarı vermiyor...sistemde kurlar TCMB döviz alış-satış olarak otomatik verilemez mi?
Bilgilendirme konusunda gereğini arz ederiz..Saygılarımızla..
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0007184)
zzADEM YILMAZ
2014-02-18 11:47

Faturanızda sehven meydana gelen hatanın düzeltilebilmesi için ilgili firma tarafından size iade faturası ile geri gönderilmesi gerekmektedir. Bundan sonra yeni fatura düzenleyerek hatayı giderebilirsiniz. Döviz kurları ile ilgili talepleriniz değerlendirilmesi için ilgili birimlere iletilmiştir.


Powered by Mantis Bugtracker