Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0004174E-FATURA[Tüm Projeler] GenelHerkese Açık2014-02-05 14:442014-02-07 09:28
BildirenILYAS KURTULUS 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0004174: ÜNVAN DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİ İLE İPTAL EDİLEN E-PORTALA GELEN FATURALAR?
Soru       MERHABA, ÜNVAN DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİ İLE E-FATURA KULLANICILARININ ESKİ ÜNVANIMIZA KESMİŞ OLDUĞU FATURALARI, ÜNVAN DEĞİŞİKLİĞİ NEDENİ İLE E-PORTAL İPTAL BAŞVURUSUNDA BULUNDUĞUMUZDAN GÖRÜNTÜLEYEMEMEKTEYİZ. AYRICA TÜRK TELEKOM GİBİ FİRMALAR BİZİM YENİ ÜNVANIMIZA FATURALARI E-FATURA OLARAK DÜZENLEDİKLERİNİ BELİRTMEKTELER. YENİ ÜNVANIMIZ İÇİN HENÜZ E-FATURA BAŞVURUSU YAPMAMIŞTIK. ANCAK BİZE ULAŞAMAYAN VE SEHVEN ESKİ ÜNVANIMIZA HALEN KESİLEN E-FATURALARIMIZI NERDEN GÖRÜNTÜLEYEBİLİRİZ?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0005886)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-02-06 12:21

Şirketinizin açık unvanı ile 3021700 iletişime geçiniz ve dosyanızın durumu hakkında ilgili kişiden bilgi alınız. Eğer mali mührünüz üretildi ve portal hesabınız açıldı ise kapanmadan faturalarınızı indirmeniz gerekirdi ve yeni unvanınızla ilgili olarak kayıtlı kullanıcılarda yer alıyorsanız yeni unvanınıza mali mühür ürettirip faturalarınız almanız gerekir.


Powered by Mantis Bugtracker