Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0020404E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2015-02-26 09:422020-09-27 21:52
BildirenIVC END 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0020404: GİB Portali - Elektronik İmza Atılırken Hata
SoruMali mühür ile portala girmek istediğimde ekteki hatayı vermektedir.

Akis Kart sorunsuz bir şekilde çalışıyor "Yüklü, Uygulama Geçerli" yazısını görüyorum fakat hala sisteme girişte ekteki sorunla karşılaşıyorum.

"Elektronik imza atılırken hata oluştu.
Akıllı kartınızın bilgisayarınıza takılı olduğundan ve imza atmak için yetki probleminiz olmadığından emin olup tekrar deneyiniz."

Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ederim.
Etiketler718
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir.
Eklenen Dosyalarjpg file icon Hata Ekranı (1).JPG [^] (53,674 Bayt) 2015-02-26 09:42

- İlişkiler

-  Cevap
(0033348)
zzTUGBA KASIKCI
2015-02-26 10:02
güncelleme tarihi: 2015-04-28 15:36

Merhaba,

Kart şifrenizin doğru olduğundan ve şifrenizin kilitlenmediğinden emin olunuz. Kartınızı KamuSM’den (Tübitak) aldıysanız (akis kart kullanıyorsanız) durumu netleştirmek için kartınıza yazdığınız şifreyle sorunsuzca girip giremediğinizi 718 numaralı sorunun cevabına bakarak kontrol ediniz. Giriş yapamıyorsanız KamuSM ile irtibata geçiniz ve karta giriş sorununu çözünüz. Farklı bir kart sağlayıcısından kart aldıysanız kart sağlayıcınızla irtibata geçerek kartınıza girişteki sorunu çözünüz. Kartınıza sorunsuzca giriş yapabildikten sonra portale giriş yapmayı deneyiniz. (Gerekiyorsa hata olmaması için şifrenizi bir yere yazdıktan sonra kopyalayıp yapıştırarak giriş yapınız)

Yakın zamanda portalde bir değişiklik yapılmamıştır. Bir süredir portale giriş sorunu yaşıyorsanız Java ile ilgili bir durum söz konusu olabilir. Java belleğini temizledikten sonra (331) tekrar işlem yapmayı deneyiniz. 718 numaralı sorunun cevabına göre "Yüklü, Uygulama Geçerli" yazısını gördüğünüz halde bu hatayı alıyorsanız şu adımları takip ediniz:
- 330 numaralı sorunun cevabındaki işlemleri uygulayarak Java Loglarını görünür hale getiriniz.
- Tarayıcınızı kapatınız.
- Mozilla Firefox gibi bir tarayıcı ile tekrar portale giriş yapmayı deneyiniz, hatayı görünüz. Bu sırada ekrana gelen Java Console ekranını kapatmayınız.
- Bu konu ile ilgili olarak yeni bir soru bildiriniz.
- Java Console ekranındaki bilgilerin tamamını kopyalayıp yapıştırınız.

Durum incelendikten sonra tarafınıza sorunuz üzerinden dönüş yapılacaktır.

İyi günler.



Powered by Mantis Bugtracker