Cevap |
|
(0012361)
|
2014-04-09 15:19
|
|
Karşı firma da faturaya kabul cevabı verdiği için fatura alıcısına iletilmiş ve artık geçerli bir fatura mıdır? |
|
|
(0012432)
|
2014-04-09 16:49
|
|
Merhabalar,
Yönteminiz portal ise;
İlgili hatayı alıyorsanız bu faturayı 2. kez oluşturarak göndermeyiniz, mükerrer fatura gönderimi yapmış olursunuz. Bu teknik sıkıntı giderilecektir. İlerleyen günlerde zarfınızın durumunu kontrol ediniz.
Yönteminiz Portal değilse,
Zarfınızın hata durumuna göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmanız gerekmektedir.
İyi çalışmalar. |
|
|
(0013445)
|
2014-04-16 12:46
|
|
Merhaba.
Bugün itibariyle tekrar kontrol ettiğimizde faturamızın durumu "Fatura alıcıya başarıyla iletildi. Fatura kabul edildi." Zarfın durumu ise "Alıcının posta kutusu zarfı başarıyla teslim aldı." olmuş. Fakat zarf bazında listeleme ekranında bu zarf numarasını tıkladığımızda zarf içeriği kısmının boş olduğunu zarfın içindeki faturaya ait bilgileri getirmediğini farkettik. Bu durumda bu zarfı arşive kaldırmamız doğru olur mu? Arşivlediğimiz takdirde indirme aşamasında problem yaşayabilir miyiz? Bir süre daha beklemeli miyiz?
İlginiz için şimdiden teşekkür ederiz. İyi çalışmalar. |
|
|
(0013559)
|
2014-04-17 09:39
(güncelleme tarihi: 2014-04-17 11:05) |
|
Merhabalar,
Faturanız arşive kaldırılmıştır. Arşivden indirebilirsiniz.
İyi çalışmalar.
|
|