(0121159)
|
2018-12-31 16:21
(güncelleme tarihi: 2018-12-31 16:22) |
|
Sayın ilgili,
Öncelikle mali mührünüzde sorun olup olmadığı hakkında mali mühür üreticiniz KAMU SM ile görüşünüz. KAMU SM'den mali mührünüzde sorun olmadığı bilgisini almanız durumunda;
Bilgisayarınızda varsayılan tarayıcı Google Chrome olarak ayarlarınız. Tarayıcı olarak Google Chrome kullanınız. mali mührünüz bilgisayarında takılı iken, öncelikle http://www.efatura.gov.tr/anasayfa.html [^] [^] [^] [^] [^] [^] [^] adresinden imzalama aracını bilgisayarınıza indirerek çalıştırınız. Açılacak https://localhost:8543/ [^] [^] sekmesinde sırasıyla “Gelişmiş” ve “localhost sitesine ilerle (güvenli değil)” seçeneklerini seçerek ilerleyin.
Sonrasında Crome'de yeni bir sekme açarak https://uyg.edefter.gov.tr/edefterbasvuru/ [^] [^] sayfasında "İMZALAMA ARACI DESTEĞİYLE BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYIN..." butonuna tıklayınız ve bilgilerinizi doldurarak başvur butonuyla başvurunuzu başarıyla gerçekleştirebilirsiniz.
Sorunun devam etmesi durumunda sisteminizde yüklü javaları kaldırarak.
https://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre8-downloads-2133155.html [^] sayfasından
Windows x64 71.36 MB jre-8u192-windows-x64.exe
Sürümlü javayı yükleyiniz ve yukarıdaki adımları tekrarlayınız.
Bilgisayarınızda birden fazla java yüklü olmamalıdır.
NOT: imzalama aracını çalıştırmadan önce kullanım kılavuzda belirtilen ayarlarınızı yapınız.”
NOT: Akıskart tanımlaması için 355 numaralı forum sorusunun cevabına göre işlem yapabilirsiniz.
iyi günler.
|
|