(0000056)
|
2013-12-09 12:07
(güncelleme tarihi: 2015-06-04 09:48) |
|
Bu şekilde genel sorulara cevap verilememektedir.
Zarfların (ve içerisindeki faturaların) alıcıya ulaşıp ulaşmadığını görebilen taraf GÖNDERİCİDİR. Göndericinin sorumluluğu gönderdiği zarfların durumlarının takibini (zarf durumunu sorgulayarak) yapmak, hata aldığı için gitmeyen zarfları varsa hata ayrıntısına göre 2614 numaralı sorunun cevabına bakarak işlem yapmaktır. İlgili işlem tekrar gönderim gerektirirse, yeni zarfın durumu da benzer şekilde sorgulanmalıdır. Çünkü zarf gönderiminde hata alınabilmektedir. Hata alan zarflar alıcıya ulaşmaz -bazı hatalarda ulaşsa bile- zarfın içerisindeki faturalar/yanıtlar hata alındığı için geçersizdir ve hiç oluşturulmamış gibidir.
Zarf durumunu kontrol ettiğinizde 1300 durum kodunu gördüğünüz halde alıcı sisteminde faturayı bulamadığını iddia ediyorsa durumun incelenmesi için yeni bir soru içerisinde şu bilgileri YAZIYLA bildiriniz:
- Faturanın göndericisinin vergi kimlik numarası (gerçek kişi için TC kimlik numarası)
- Faturanın alıcısının vergi kimlik numarası (gerçek kişi için TC kimlik numarası)
- Faturanın zarf numarası
- Faturanın fatura numarası
ÖNEMLİ: Sorunuzun durumunu "Herkese Açık" değil "Özel" yapınız. Aksi takdirde tüm kullanıcılar kişisel bilgilerinizi görüntüleyebilir.
Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
|
|