Cevap |
|
(0006180)
|
2014-02-07 21:23
|
|
• Fatura alıcıya henüz gönderilmediyse; yeni bir fatura oluşturarak alıcıya gönderebilirsiniz. Ayrıca hatalı faturayı da muhasebe kayıtlarınıza almadan sisteminizde muhafaza etmeniz gerekmektedir.
• Fatura alıcıya başarılı bir şekilde gönderildiyse;
• Gönderdiğiniz fatura temel faturaysa alıcı tarafından iade faturası kesilebilir
• Gönderdiğiniz fatura ticari faturaysa alıcı tarafından red cevabı verilebilir.
• Alıcı faturayı başarılı bir şekilde almadıysa, zarfta hata tespit edildiyse hata kodları incelenmelidir |
|
|
(0006436)
|
2014-02-11 09:13
|
|
Vermiş olduğunuz cevapta
Fatura alıcıya başarılı bir şekilde gönderildiyse;
• Gönderdiğiniz fatura temel faturaysa alıcı tarafından iade faturası kesilebilir
• Gönderdiğiniz fatura ticari faturaysa alıcı tarafından red cevabı verilebilir.
Diye belirtmişsiniz ancak karşı tarafta faturayı kabul edip onayladı ise nasıl bir işlem yapılması gerekir. |
|
|
(0007636)
|
2014-02-20 11:12
|
|
Sayın İlgili,
Alıcı onayladıysa, bunun içinde durumu not alanında belirten bir iade faturası düzenleyebilir.
İyi çalışmalar. |
|