Cevap |
|
(0051010)
|
2015-11-24 09:18
|
|
Merhaba,
GİB başarılı durumdaki bir zarfın ya da zarftaki faturanın mükerrer olarak gönderimini engellemektedir.
Bu zarf sisteminize 1. kez gönderilmeye çalışıldığında web servisiniz GİB'e zarfı alamadığına dair dönüş yaptığı için zarfın durumu 1210 olmuştur. 1210 durumundaki zarflar GİB tarafından tekrar iletilmeye çalışılmaktadır. 2015.11.23 18:28:49'da GİB zarfı 2. kez göndermeye çalışmış ve sisteminiz bu zarfı alabildiğini belirtmiştir. Bu nedenle zarfın durumu 1220 olmuştur. Zarf GİB sisteminden sadece 1 kez geçerek alıcısına 1 kez ulaştırılmıştır(alıcının verdiği bilgiye istinaden). Bu nedenle zarfa belirttiğiniz şekilde bir sistem yanıtı dönmemeniz gerekmektedir. Zarfı sisteminiz ilk gönderimde alabiliyorsa alamadığını belirtmemelidir.
İyi günler. |
|
|
(0051039)
|
2015-11-24 10:58
|
|
İyi günler 1028E8E0-9BAF-463B-943A-684BF5740169 numaralı zarfa d8ffd93c-d1d5-4b8d-b0d4-a1c7a8ded3ae zarf ile "1200" yanıtını dönmüş olmamıza rağmen dönmüş olduğumuz uygulama yanıtının durumunu sorguladığımızda "1191" "Gönderilen sistem yanıtı daha önce gönderilen bir zarfa referans değildir." şeklinde görmekteyiz.
Bu sebeple 1028E8E0-9BAF-463B-943A-684BF5740169 Ettn'li zarfın durumu 1220'de kalmaktadır.
Konunun çözümü için ne yapabiliriz.
Teşekkürler. |
|
|
(0051812)
|
2015-11-30 11:09
|
|
Merhaba,
1191 hatasının alınması ile ilgili olarak 14186 numaralı sorunun cevabındaki bilgiler geçerlidir.
Fatura zarfını sisteminiz önce alamadığını belirtmiş, ancak 26 saniye sonra 02ae930d-bb44-4538-bd75-c1d21761bb99 zarfı ile sistem yanıtı dönmüştür. Sonra zarfın 2. iletiminde alabildiğinizi belirttiğiniz için zarf durumu 1220 olabilmiştir. 1220 durumundan önce gelen sistem yanıtı zarf ile eşleşmiş ancak 1220 durumu sonradan oluştuğu için önceden gelen sistem yanıtındaki 1200 koduna göre zarfın nihai durumu 1300 olamamıştır. Belirttiğiniz sistem yanıtı da, ikinci kere sistem yanıtı dönülmeye çalışıldığından 1191 hatasını almaktadır.
İyi günler. |
|