Gelir İdaresi Başkanlığı E-Fatura Forumu - E-FATURA | |||||
Soru Detaylarını Görüntüle | |||||
Soru Numarası | Proje | Kategori | Durumu Görüntüle | Soruluş Zamanı | Son Güncelleme |
0026078 | E-FATURA | e-Fatura Teknik Sorular | Herkese Açık | 2015-09-14 17:41 | 2015-10-13 15:50 |
Bildiren | Munir_530 | ||||
Durum | cevaplanmış | Çözüm | cevaplandı | ||
ÖNEMLİ UYARI | Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamaktadır,sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.Verilen cevaplar sistemde yapılan güncellemelerle birlikte değişebilmektedir.Cevaplanma tarihine bakınız,daha güncel bir cevap verilmiş olabilir. | ||||
Konu | 0026078: İstisna kodları TaxExemptionReason alanı | ||||
Soru | A-İstisna kodları için GIB test portalinde free text alanı giremiyoruz.Kod zorunlulugu var ancak web servis ile free text girebiliyoruz. Entegratör oldugumuz firmalara kendi portalimizden istisna (kısmi/tam) koduna ek olarak serbest metin girmelerine izin verebilir miyiz? Aşağıdaki örneklerden 1.yi yapıyoruz. 2. ve 3. İçin cevabınızı rica ederim. 1.örnek: GIB portalinden yansıyan XML, 2.örnek: kodunu UBL-TR Kod Listeleri - V 1 7’den aldigimiz koda, ek olarak kendi yazdigimiz açıklamayı içeren XML 3.Örnek: kodunu ve açıklamasını UBL-TR Kod Listeleri - V 1 7’den aldigimiz, ek olarak kendi açıklamamızı yazdığımız XML 1. - <cac:TaxCategory> <cbc:TaxExemptionReasonCode>201</cbc:TaxExemptionReasonCode> <cbc:TaxExemptionReason>17/1 Kültür ve eğitim amacı taşıyan işlemler</cbc:TaxExemptionReason> - <cac:TaxScheme> 2. - <cac:TaxCategory> <cbc:TaxExemptionReasonCode>201</cbc:TaxExemptionReasonCode> <cbc:TaxExemptionReason>Eğitim İçin</cbc:TaxExemptionReason> - <cac:TaxScheme> 3. - <cac:TaxCategory> <cbc:TaxExemptionReasonCode>201</cbc:TaxExemptionReasonCode> <cbc:TaxExemptionReason>17/1 Kültür ve eğitim amacı taşıyan işlemler</cbc:TaxExemptionReason> <cbc:TaxExemptionReason>Eğitim İçin </cbc:TaxExemptionReason> - <cac:TaxScheme> | ||||
Ek Bilgi | |||||
Etiketler | Hiçbir etiketi yok. | ||||
İlişkiler | |||||
Eklenen Dosyalar |
Cevap | ||||
|
||||
|
|