Cevap |
|
(0041807)
|
2015-07-21 15:04
|
|
Merhaba,
ilk önce işletim sisteminizin 32 bit mi 64 bit mi olduğuna dikkat ediniz.
Google Chrome tarayıcısı (42.0.2311.90 sürümü) Java eklentisini engellemiş durumdadır (Kaynak: https://java.com/en/download/faq/chrome.xml [^] [^] [^]). Geçici olarak Java eklentisi Google Chrome tarayıcısı için aktifleştirmek istenirse şu bağlantıdaki bilgiler kullanılabilir: https://java.com/en/download/faq/chrome.xml#npapichrome. [^] [^] [^]
Google Chrome'un güncellemesi ile birlikte Google Chrome tarayıcısı ile GİB-Portaline girişte ve fatura onaylamada sorunların yaşandığı gözlemlenmiştir.
Bu nedenle Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari gibi farklı internet tarayıcıları ile portale giriş yapabilirsiniz. Girişte ve fatura onaylamada sorun yaşamıyorsanız ilgili Java sürümü ve tarayıcıyı kullanmaya devam ediniz. Mevcut Java sürümü ile diğer tarayıcılarda da sorun yaşamanız durumunda:
* Mevcut Java sürümünü tamamen kaldırınız.
* Java 1.7.0_65 sürümü için bağlantı adresi (bu bağlantıya portale giriş sayfasındaki "Java versiyonunu kurmak için tıklayın" bağlantısından ulaşabilirsiniz): http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/java-archive-downloads-javase7-521261.html#jre-7u65-oth-JPR [^] [^] [^]
İndirilecek dosya: Windows x86 Offline - 28.06 MB - "jre-7u65-windows-i586.exe" dosyasını indiriniz.
* Yine Google Chrome ile girişte sorun yaşanabileceğinden Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari gibi farklı internet tarayıcıları ile portale giriş ve fatura onaylama işlemini yapabilirsiniz.
(Genel olarak 327 numaralı forum sorunun cevabına da bakabilirsiniz.)
İyi günler. |
|
|
(0041833)
|
2015-07-21 16:35
|
|
Merhabalar,
İşletim sistemim 64 bit ama javanın 32 bit sürümü ile deniyorum. Eskiden yeniye bu önerdiğiniz de dahil tüm sürümleri denedim. Chrome ile ilgili sorunu biliyorum o yüzden firefox, internet explorer ve opera ile denedim hepsinde aynı tepkiyi veriyor. 327 numaralı sorudaki önerileri de takip ettim fakat bir değişiklik olmadı. |
|
|
(0041835)
|
2015-07-21 16:37
|
|
İşlemin sonundaki "Onayla" Butonu dışında her şey olması gerektiği gibi çalışıyor. Fakat iş bir evrakı onaylamaya gelince bu sorunu yaşıyorum.. |
|
|
(0041836)
|
2015-07-21 16:38
|
|
javanızın ve tarayıcınızın cash belleğini temizleyip tekrar deneyiniz. sorun devam ederse java loglarını gönderiniz. |
|
|
(0041841)
|
2015-07-21 17:48
|
|
loglarımı dosya olarak ekleyemiyorum, txt dosyasına kaydettim, size nasıl gönderebilirim? |
|
|
(0041848)
|
2015-07-22 09:15
|
|
buradan dosya gönder butonu ile gönderebilirsiniz. |
|
|
(0041852)
|
2015-07-22 11:47
|
|
Butonu gördüm yalnız loglarımı kaydettiğim txt dosyasını ekleyerek butona tıkladığımda "500" hatası alıyorum. |
|
|
(0041854)
|
2015-07-22 11:55
|
|
Merhaba,
Şimdi gönderdim, txt formatında hata alıyordum, rtf olarak gönderdim. |
|
|
(0042090)
|
2015-07-28 15:52
|
|
merhabalar,
windows 8.1 olmayan başka bir bilgisayardan deneyin. yine hata alırsanız bu soruyu tekrar açıp bildirin.
İyi çalışmalar. |
|