Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0005595E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2014-03-04 14:102014-03-07 09:36
BildirenDUMAN-FORMUL 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0005595: red fatura
Soru06/02/2014 tarihinde portal da müşterimiz tarafından reddedilen bir fatura var. ama müşteriyle konuştum müşteri sözlü olarak kabul etti. faturada sıkıntı olmadığına hem fikir olduk ama bu faturayı yineden kabul etme durumu var mı..? yoksa nasıl bir yol izlemeli..? teşekkürler.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0008941)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-03-06 14:57

Yanlışlıkla da olsa reddedilen fatura reddedilmiştir.Yeniden fatura düzenlenmesi gerekir açıklama bölümüne de red edilen fatura ile ilgili detayları yazabilirsiniz.Fatura gönderen taraf entegrasyon youyla ya da özel entegratör aracılığıyla e-faturadan yararlanıyorsa aynı faturayı farklı bir zarfa koyarak göndermeyi deneyebilir.Ama portal kullanıcıları için böyle bir imkan yok.Dolayısıyla portalkullancıları sıfırdan fatura düzenlemek durumundalar.


Powered by Mantis Bugtracker