Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0002194E-FATURAe-Fatura Entegrasyon YöntemiHerkese Açık2014-01-08 16:012014-01-10 12:09
Bildirenbatigrupbim 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0002194: ONLİNE ENTEGRASYON KULLANIMINDA FATURA ALAMAMA
SoruONLİNE ENTEGRASYON SİSTEMİ KULLANMAKTAYIZ VE ONLİNE OLARAK SİSTEMİMİZDEN FATURA GÖNDEREBİLMEKTEYİZ. ANCAK KARŞI TARAFLARIN GÖNDERMİŞ OLDUĞU FATURALAR BİZİM GELEN KUTUMUZA DÜŞMEMEKTEDİR. NETSİS ONLİNE EFATURA SİSTEMİNİ KULLANIYORUZ.BAZI KARŞI FİRMA KULLANICILARINDA 1215 HATA KODUNUN DÖNDÜĞÜ UYARISINI ALDIK. KONU İLE İLGİLİ YARDIM RİCA EDERİZ.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0002841)
zzTUGBA KASIKCI
2014-01-10 12:09

Gönderilen zarf GİB tarafından alıcıya iletilir. Gönderim sırasında alıcının zarfı alamaması halinde zarf 1210 “DOKUMAN BULUNAN ADRESE GONDERILEMEDI” durum kodunu alır. 1210 durum kodunun alındığı andan itibaren Merkez birim aynı zarfı dört defa onikişer saat arayla tekrar göndermeyi dener. Son denemede (dördüncü deneme) zarf hala karşı tarafa başarıyla iletilememiş ise zarfın durumu 1215 “DOKUMAN GONDERIMI BASARISIZ. TERKAR GONDERME SONLANDI” durum kodunu alır.

Tarafınıza gönderilmeye çalışılan zarfın hata ayrıntısında tam olarak ne yazdığını NETSİS'e bildirmeniz gerekmektedir.

Göndericilerin göndermeye çalıştıkları faturalar alıcıya ulaşmadığı için ilgili faturalar gönderilmemiş sayılmaktadır. NETSİS sorunu çözdükten sonra göndericiler aynı fatura numarası ile tekrar gönderim işlemi yapılmalıdır.

Bu durum düzeltilmediği takdirde benzer sorunlar yaşanacaktır.


Powered by Mantis Bugtracker