Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001936E-FATURAe-Fatura Teknik SorularHerkese Açık2014-01-06 16:412014-01-08 14:09
BildirenTurkNet 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001936: Mükerrer E-Fatura Gönderimi
Soru12 x 4 defa (yani 48 saat sonunda), bize faturanın karşıya ulaştığına dair bir yanıt gelmediğinde
a. GIB bu faturalara nasıl bir işlem yapıyor?
b. Aynı faturayı, FaturaID değişmeden gönderebilir miyiz?, göndermek zorunda mıyız?
c. 48 saat sonunda GIB’den bu faturaların durumları sorgulandığında bize hangi kodu dönüyor?
d. Super online örneğinde olduğu gibi GIB’den hata mesajı aldığımız halde Super online’dan telefon aracılığı ile sorguladığımız da faturayı aldıklarını ilettikleri durumda nasıl bir yol izlemeliyiz?
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0002505)
Gelir İdaresi Başkanlığı
2014-01-08 14:08

a. o faturalara herhangi bir işlem yapılmıyor.gönderilmemiş sayılıyorsunuz.
b. aynı faturayı farklı bir zarfla zarflayıp aynı faturaıd ile gönderebilirsiniz. fatura gitmediği için tekrar göndermek zorundasınız.
c. 1215 hata kodu dönmektedir.
d. alıcı firma yanlış faturaya bakıyor olabilir.


Powered by Mantis Bugtracker