Mantis Bug Tracker


Soru Detaylarını Görüntüle Cevaplara Git ] Yazdır ]
Soru NumarasıProjeKategoriDurumu GörüntüleSoruluş ZamanıSon Güncelleme
0001260E-FATURAe-Fatura GİB Portal YöntemiHerkese Açık2013-12-28 16:312014-01-04 00:14
Bildirengokhan1 
DurumcevaplanmışÇözümcevaplandı 
Konu0001260: Onaylanmış fatura
SoruMüşterimize mal alımı karşılığı e-fatura düzenlenmiş ve gönderilmiştir. Gönderilen fatura alıcı tarafından kabul edilmiş ve "fatura bazında listeleme" menüsünde kabul edilmiş, onaylandı kabul edildi olarak görüntülenmiştir. Söz konusu fatura "arşive kaldır" ikonu tıklanarak arşive geçmiştir. Arşiv de ise " fatura alıcıya gönderildi" "Alıcı faturaya cevap vermedi" ibaresi görünmektedir. İlgili firma ile yapılan telefon görüşmesinde ise faturanın kendilerinde onaylanmış olarak göründüğü ve bir sorun olmadığı bildirilmektedir. Bu durumda yapılan işlemin doğru olup olmadığı, eğer hata var ise telafisini ne şekilde yapacağımızı bildirmenizi talep ederiz.
EtiketlerHiçbir etiketi yok.
ÖNEMLİ UYARIBu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
Eklenen Dosyalar

- İlişkiler

-  Cevap
(0001467)
zzTUGBA KASIKCI
2013-12-30 08:46
güncelleme tarihi: 2014-01-04 00:14

Ticari fatura kabulü ve reddi ile ilgili birden fazla adım var. Bu konu ile ilgili olarak 397 ve 399 numaralı sorulara bakabilirsiniz. Bu adımlardan bir kısmının eksik olması durumunda faturaya cevap verilmiş sayılmaz. Alıcının bu işlemleri adım adım yaptığından emin olması gerekir sizin cevabı görebilmeniz için.

Ancak cevap verme işleminin arşive alınmadan önce yapılması gerekmektedir. Bu fatura için bir şey yapmanıza gerek yoktur çünkü 7 içinde cevap verilmeyen faturalar kabul edilmiş sayılır.

Bundan sonraki faturalar için ilgili sorudaki adımlar takip edildiği takdirde faturanızın cevabını görebilirsiniz.



Powered by Mantis Bugtracker