(0120344)
|
2018-12-19 16:20
|
|
Sayın ilgili,
Öncelikle mali mührünüzde sorun olup olmadığı hakkında mali mühür üreticiniz KAMU SM ile görüşünüz. KAMU SM'den mali mührünüzde sorun olmadığı bilgisini almanız durumunda;
Bilgisayarınızda varsayılan tarayıcı Google Chrome olarak ayarlarınız.Tarayıcı olarak Google Chrome kullanınız. mali mührünüz bilgisayarında takılı iken, öncelikle http://www.efatura.gov.tr/anasayfa.html [^] [^] [^] [^] [^] [^] [^] adresinden imzalama aracını bilgisayarınıza indirerek çalıştırınız. Açılacak https://localhost:8543/ [^] [^] sekmesinde sırasıyla “Gelişmiş” ve “localhost sitesine ilerle (güvenli değil)” seçeneklerini seçerek ilerleyin.
Sonrasında Crome'de yeni bir sekme açarak https://uyg.edefter.gov.tr/edefterbasvuru/ [^] [^] sayfasında "İMZALAMA ARACI DESTEĞİYLE BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYIN..." butonuna tıklayınız ve bilgilerinizi doldurarak başvur butonuyla başvurunuzu başarıyla gerçekleştirebilirsiniz.
Bilgisayarınızda birden fazla java yüklü olmamalıdır
NOT: imzalama aracını çalıştırmadan önce kullanım kılavuzda belirtilen ayarlarınızı yapınız.”
NOT: Akıskart tanımlaması için 355 numaralı forum sorusunun cevabına göre işlem yapabilirsiniz.
iyi günler. |
|