Cevap |
|
(0010485)
|
2014-03-24 14:14
|
|
Merhabalar;
Hata durum kodları ile ilgili olarak 2614 numaralı soruyu inceleyebilirsiniz.
Hata alan faturalarınızı portal kullanıcısı iseniz yeni fatura numarası ile tekrar oluşturup gönderebilirsiniz.
Entegrasyon veya özel entegratör kullanıcıları aynı fatura numarası ile yeni zarf oluşturarak faturalarını tekrar gönderebilirler.
Hata ile ilgili olarak alıcı ile irtibata geçiniz.
İyi çalışmalar.. |
|
|
(0010655)
|
2014-03-25 14:55
|
|
Müşterimle görüştüğümde faturanın kendilerine ulaştığını söylediler. Benim sistemimde hala iletilmeyecek şeklinde yazıyor. Müşterim aynı fatura numarasıyla tekrar faturayı göndermemi istedi ancak portal kullanıcısı olduğum için aynı fatura numarasıyla bu faturayı tekrar gönderemiyorum. Şu an ki durumda, bende "iletilmeyecek" yazmasına rağmen müşterime gitmiş olması faturayı geçersiz kılar mı? İzlemem gereken başka bir yol var mıdır? Faturanın akibeti nedir? |
|
|
(0010690)
|
2014-03-25 16:51
|
|
Merhabalar;
Alıcı ve gönderici VKN ve unvan bilgileriniz ve gönderilen faturanın Zarf ID nedir?
İyi çalışmalar.. |
|
|
(0010705)
|
2014-03-25 17:41
(güncelleme tarihi: 2014-03-26 08:44) |
|
GÖNDERİCİ VKN: 9950534922 YÜKSEL TEZCAN GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
ALICI VKN : 1950030445 CP STANDART GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
ZARF NO : 66ABE575-0A52-4466-8191-E12026A85120
|
|
|
(0010716)
|
2014-03-26 09:47
|
|
Merhabalar;
Alınan hata:
HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI(1195:SISTEM HATASI) -1230
Alıcının sisteminde oluşan hatadan dolayı size bu şekilde bir hata dönülmüş.
Faturayı tekrar göndermelisiniz. GIB sistemlerinden hatalı dönen fatura geçersizdir. Portal kullanıcısı olduğunuz için yeni fatura numarasıyla yeniden gönderebilirsiniz.
İyi çalışmalar.. |
|